godaan online shopping -.-

10:33



Assalamualaikum and bonjour ! :) okay aku tetiba rajin pulak nak menaep ye huahua mencurah curah ke daun keladi idea ni haa eleh mencurah ke daun la sngat -.- aku tak tahu nak buat apa actually so dapat idea nak update blog pulak :3 hihik *gelak gedik*
okay scroll ke atas sikit. tengok title tu harhar GODAAN ONLINE SHOPPING okay. eh gambar tu takda kaitan dgn online shopping ye xD suka je tengok future husband aku kan *cough* huahua serious handsome Harry tu okay -.- eh sebelum tu hari ni dah 9 Februari 2013. kelmarin 8 Februari tahu tak hari apa ? hehhe one month aku bersama blackberehh tersayang :3 hihik tak sangka pulak dah sebulan kan huahua lari dr topik pulak soo, godaan apakah ini ? mengapakah ? dan bilakah ? hahahaha ecece. so disini kisah bermula, aku habiskan rm200++ dalam seminggu just for online shopping -.- okay maybe korang rasa biasa je kut hek eleh rm200++ je apa la sangat. tapi aku ? hahaha menyesal habis weyyy xD aku ni boros + tak tahan dgn godaan brg2 cantik lagi indah lagi MURAH ni. mentang2 baru dapat duit dari YB kan huahua. semua brg yg aku beli tu yg dr dulu aku gilakan. tak mahal punggg. harganya dlm rm30++ je. tak tahu la kenapa boleh smpai 200 aku habis xD
aku fikir jugak nak beli buku rujukan kan. dah la aku ni form4. buku rujukan memang penting la. buku rujukan kimia, fizik, biology etc fuhh aku pun tak tahu xD duit aku lesap mcm tu je. lahai tu la bapak aku ckp aku ni memang boros. kalau cari husband mesti yg kayakaya kalau tak memang bankrap la xD okay #IniSemuaPoyo xD hahaha study pun blm habis, dah nak berhusband pervert hahahaha.
okay korang mesti wondering apa yg aku beli kan ? eh tak ehh ? okay ._. eh tak kesah korang wondering ke tak ke aku bagitahu jugak xD #IniSemuaPoyo Myrah. p/s : ini bukan show off :p ini sifat semulajadi yg suka sangat bercerita xD yess, aku pernah dpt Johan okay dlm Pertandingan Bercerita wakil Sibu okay hahaha *evil laugh* eh bersimpangan pulak -.- lahaiiii k aku beli blouse 3, rantai 3, tudung 1. tu je la -.- blouse tu aku beli dkt Yana'
s beauty closet, Queen Shop, and Tudung E shop.
haaaaa so.moralnya : janganlah bukak facebook xD eh takda kaitan okay. hahaha ada act yela setiap kali aku online fb, memang online shop ni la yg menarik perhatian aku. skrg ni aku jrg bukak onl shop dkt fb tu, sebab kalau dah tengok fuhh alamatnya aku akan tergoda la so BAHAYA. jaohkan diri dari online shop atau aku akan bankrap. okay enough cukup la eh, panjangpanjang takda org baca pun memang takda guna jugak so.. byebye fellas xx berjimatlah untuk masa depan xx

You Might Also Like

1 comments

Subscribe