review blog : pemenang end year giveaway by Princess1405

18:55

bonjour! :) hee so hari ni aku nak review blog pemenang untuk End Year Giveaway by Princess 1405. tahniah ye para-para pemenang tu. hek eleh aku pun salah satu pemenang tu jugak huahua. so, blog yg pertama yg akan direview ialah.... 



blog NATASHA IZZATY :) hehehe. blog dia tema nya biru :D sweet je kan ? tak girlish sangat tak boyish sangat. ehhh ? rockstar pulak tuu lahaii~ loading blog ni laju gilaaa tak caye ? try la bukak :p huahua umur dia sama dgn aku :3 hihihihi orang Johor ni tauu hehe muka dia sweet je. sidebar dia kemas je takda semak samun :3 dia ni rajin jugak join segmen segmen, contest contest, giveaway giveaway ni :D bravo ! sama la kita :D
next blog,


see :D blog ni memang salu aku stalk hihihihi tak sangka pulak aku kena review blog akak ni :3 tuan punya blog ni ialah sis Nurirwane. ehh. betul ke nama tu ._. aku ni sukahati je huahua. k k blog ni tema dia pink weee kita sama ! *high five* paling aku suka pasal blog ni is...... header nya ! yesss. tengok header atas tu :3 dah la ada gambar pulak lahai~ tengok handphone nye, dah la kaler pink jugak lahaii~ hahahahaha sidebar kemas je. loading blog pun okay je. ada la berat sikit hehehe. ehh tadi cakap okay lepas tu berat pulak ._. kak Wani ni salu jadi sponser untuk ga tau :D so, kalau perlu sponser pm la dia kat fb ke, inform kat cbox ke. hek eleh memandai je aku harhar. mm apa lagi ehh ? takda lagi kutt :3 just perfect :))
lastly,


blog kak Amy Hana hehe first time aku bukak blog ni. tuptup aku senyum. kenapa ? hahahah ada One Direction huahua. aku dgn automatiknye 'ehh Lou' hahahahha blog ni lajuuuuu. blog ni takda sidebar mungkin sebab blogskin kut :D tapi memang kemasss gila la :D tak sakit mata memandang. kemas je. sejuk hati hahaha yeleteww. tapi header nya tak cun sangat la hehe adjust lagi lah header nya ehh tak tahu la mcm something wrong je dkt header tu. tapi header tu sweet tau :3 suka tengok org letak gambar sendiri dkt header ni. aku memang tak berani nak letak huahua so, salute gila la dgn org yg letak gmabar sendiri dkt header ni :D

okay ni first time aku review blog org tau huahua tak berani pulak nak cakpa banyak. maafkan segala salah silap saya ye :3 eh hihihi blog saya pun apa kurangnya -.-' memang kurenggggg *sigh* btw, TAHNIAH YE THOSE YG MENANG TU :)x hehe kbai xx

You Might Also Like

5 comments

Subscribe