tak suka giveaway, segmen or contest yanggg.....

01:25



Bonjour ! :) *bow* so, tajuk di atas tiada kena mengena dengan ga anda semua yg sedang berlangsung okayy. gamba pun :p aku suka tengok Lou and Harry je hahahaah *evil laugh* tiada kaitan dgn yg masih hidup atau yg meninggal dunia *ahem* soo, cuti ni banyak kan korang join ga, segmen, contest bagai ni. aku pun apa krangnya -.-' 3/5 post dalam blog aku pasal ga ga ni je hahah dah la aku i newbie kan soo, memang penuh dgn ga la. postpost berkaitan dgn kehidupan *ehh* sudah tenggelam entah ke mana. tu la pasal akunak delete ga ga yg pernah aku join yg dah habis tarikh luputnya tuu hehehehehehehe
ehh mukadimah yg panjang nampak gaya nya ._. soooo, let's begin ! aku tak suka ga, segmen or contest yanggg....
1. banyak sangat sponser *oh yess kalau 10 masih okay tuu, ni tak bepuluh puluh. over tuu*
2,perlu tag blogger lain *haa ni yg aku paling pantang hahahaha kalau join ga ni aku mesti cek yg ni dulu. annoying gila bila dia buat *TAG DUA ORG BLOGGER DAN PASTIKAN MEREKA TAHU, WAJIBB ! I'm like whatttt?!! aku akan tag kalau aku memang rajin mengalahkan nenek aku ataupun hadiah nya awesomeee*
3. banyak sangat syarat *ohh yess perlu tekan ni la, komen dkt gambar ni la, komen dkt entri ni la. paling aku suka kalau suruh tekan churpchurp je :P tunggu loading je pun apa yg susah*
4. banyak sangat update ! *tambahan pulak kalau update sponser lepas tu yg sponser baru tu dkt entri lain, terpaksa bukak tab baru. kalau update sekali je takpa la ni tak sampai 4 kali annoying pun ada jugk xD*
5. perlu letak gambar *haa bukan banner ye tapi gambar :P sebab aku ni takda camera or phone yg ada camera eh phone pun takda soo memang susah la nak join*
6. perlu huraikan macam karangan ._. *kalau soalan soalan aku memang suka sebab main jawab je. kalau describe ni ni, mengapa ni ni, apa yg best ni ni, apa yg awesome ni ni memang kdg kdg aku nak join tapi tu la aku memang  malasss xD*

amacam ? tu je :p hahaha korang mcm mana ? rasa mcm tu jugak tak ? tak kott korang kan rajin tak mcm aku hahahah tsk tsk okay sampai sini je dulu. huahuahua *lawak ke derr?* kalau ada penganjur ga, segmen, contest yg terasa hati dgn entri ni mohon ampun maaf zahir dan batin :3 takda niat ye nak sinidr ga korang :3 hihihihihi thank you :)xx au revoir ! x

You Might Also Like

4 comments

Subscribe